טיפים לעיצוב פנים

לפעמים שינוי בעיצוב הפנים של הבית יכול להעניק לנו תחושה של התחדשות, של תקופה חדשה, של התחלה חדשה, וזה באופן אוטומטי מכניס לבית אנרגיות חיוביות. מעבר לכך, באופן טבעי שאנו מחליטים לשנות את העיצוב של הבית, זה דורש מאיתנו לעשות קצת סדר ולהיפטר מחפצים ישנים שאנו שומרים ללא סיבה מיוחדת ושבהחלט הגיע הזמן לשחרר. יחד עם זאת, כאשר אנו שוקלים לעצב את הבית אנו לא תמיד יודעים מה הכיוון העיצובי שלנו ואיך עלינו להתחיל את התהליך. ובכן, כדי לסייע לכם, קיבצנו עבורכם כמה טיפים לעיצוב פנים שיסללו בפניכם את הדרך, ושיעזרו לכם בביצוע. מוכנים? בואו נתחיל.

  1. תקציב- ראשית, כדי להתחיל את התהליך, מאוד מומלץ להחליט מהו התקציב שאתם מוכנים להשקיע עיצוב דירה. התקציב גם יחסוך לכם זמן ויעזור לכם להחליט החלטות עיצוביות מבלי לחרוג מהתקציב שקבעתם מראש.
  2. אילו חדרים אתם מעוניינים לעצב- כאשר מחליטים לעצב מחדש, לא תמיד חייבים להתחיל בגדול, אפשר להתחיל מחדר אחד ולראות איך ממשיכים משם. למשל האם הנכם מעוניינים לעצב מחדש את חדר השינה, או את הסלון. לפעמים עדיף לעבוד בשלבים כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולעיצוב המושלם.
  3. הקפידו לשמור על אופי הבית- זה מובן שאתם רוצים להתחדש ומרגישים שהבית דורש עיצוב מחדש, אך זכרו, עיצוב מחדש אינו מחייב אופי חדש. בסופו של דבר הבית שלכם מייצג אתכם, את אורח החיים שלכם, את הסגנון שלכם וכו'. לכן, אל תאבדו את הזהות של הבית לטובת רעיונות עיצוב מקוריים שהם אולי רעיונות טובים אבל הם לא ממש אתם. חשוב לשמור על ראש פתוח אך במקביל לא לתת לדעות של אחרים להכתיב לכם את העיצוב.
  4. סגנונות עיצוב שונים- בימינו קיימים סגנונות עיצוב פנים שונים כגון קלאסי, אורבני, וינטאז', כפרי ועוד. לרוב, אנשים שונים מתחברים לסגנונות שונים, הן בפן העיצובי, והן בפן אורח החיים. לכן, כדאי לבחון את האפשרויות השונות של הסגנונות השונים ולראות אם הנכם רוצים לנקוט בגישה של סגנון מסוים. יחד עם זאת, אל תפחדו לשלב, בסופו של יום חשוב שאתם תתחברו לעיצוב ושתרגישו בבית.
  5. שילוב ישן וחדש- מכל הטיפים לעיצוב פנים, זה אחד הטיפים החשובים. אל תמהרו לזרוק הכול, לא פעם השילוב של הרהיט הישן שלכם עם עיצוב חדש יכול להיות שילוב מנצח. חשוב להיות יצירתי ולדעת לשלב את הישן והחדש כדי לשמור על אופי הבית. בנוסף, אפשר לשלב גם ריהוט במחירים שונים. למשל, לרכוש ספה איכותית ויוקרתית ולשלב אותה עם אביזרים מעניינים שניתן לרכוש אונליין או בשוק הפשפשים במחירים נוחים.
  6. פונקציונליות- עם כל הכבוד לאסתטיקה, חשוב שתנצלו את החלל בחוכמה. לכן, הכינו תכנית מראש, ולא ישר תתחילו להזיז רהיטים. השתמשו בשילוב של מראות, טפטים, ועוד כדי ליצור אשליה של חלל גדול יותר, ולא פחות חשוב, אם הנכם מאמינים בתורת הפנג שוואי, זכרו אף פעם לא להניח את המיטה מול הדלת. על פי הפנג שוואי זה עלול לפגוע בזרימת האנרגיה החיובית בחדר. כך או כך, אל תחששו לנסות ולשנות, וזכרו ששינוי הוא דבר מבורך. בהצלחה.
דילוג לתוכן